Glavne cinjenice zasto je Gegeljev most bio predvidjen za rusnje ! Betonske konstrukcije se ne osiguravaju ! Svi komplet mostovi u bgd su osigurani kod llyojda u london ! Varadinski kao ratna odsteta od nemaca je trebao biti uklonjen jos 1980, a most Slobode eto neko na drzavnom nivou nije hteo da osigura ! Ameri su tu ubili dve nuve, zveknuli mostove, zacepili Dunav i time pravili stetu nemackoj i austriji a posle su srbi uzeli kredit od istih i napravili celicnu repliku, ima li sta lepse, i pare i jare...
G-dine @Sale NS
Ja nisam građevinski inženjer sa 40 godina iskustva ali jesam arhitektonski tehničar sa 38 godina radnog iskustva i iz praktičnog a i iz teorijskog iskustva i stečenih znanja znam da Žeželjev most nije bio običan betnonski most već je bio most urađen od prednapregnutog betona što je značajno poboljšavalo njegove nosive karakteristike i čvrstinu. Tako da ovaj čelični most jeste značajno kvalitetom ispod kvaliteta starog mosta! Prvo rok trajanja će mu biti sigurno kraći jer stari je bio gotovo most za večnost! Pogotovo ako uzmemo u obzir da se kod nas ne shvata da čelični mostovi zahtevaju permanetno i pedantno održavanje. Pogledajte samo koliko se korozije pojavilo na mostu Duga!
A Vi ste građevinski inženjer sa 40 godina iskustva u gradnji mostova pa znate da je ovo LEGO most? Svaki građevinski inženjer bi Vam se smejao na konstataciju da je beton superiorniji od čelika. Pre komentarisanja barem pitajte nekoga iz struke i ne blamirajte se ovde (kao i mnogi drugi koji komentarišu po raznim sajtovima i društvenim mrežama).
Nekadašnji Žeželjev most je u svoje vreme bio dostignuće, novi Železničko-drumski je dostignuće ovog vremena i treba da budemo ponosni što su oba mosta projektovali naši stručnjaci. Svaka čast i prof. Žeželju i gospodinu Bojoviću!
Druga priča je što se most gradi predugo, ali za to nije kriva struka, već politika.
Ови са Боцки тек што су легализовали дивљу градњу,ако јесу,хоће све ома и струју и воду и телефон и кабловску и...па дај људи платите нешто,доста смо вас ми финансирали.Што се тиче моста,друг Тито је веома заузет преговорима,а можда чека Трампа да му пошаље пилота који је срушио Жежељев мост.Туга се и даље надвила над некад поносним,лепим и богатим градом...
Most je trebao biti otvoren danas 19.07. sa puno godina zakasenjenja ali politicke ale imaju drugaciji raspored casova eto to se nije desilo !!! Da li neko od sviju vas ko je stvrano srusio taj most ???? natovcisu ga samo malo okrnjili a nasi su ga zveknuli u Dunav, posle smo zajmili kredit da bi isto to novo napravili, naravno trik pitanje, ko ce taj kredit da plati ? Narod naravno, srbi srusili, srbi ce da ga plate da bi neko drugi napravio !! Mozak na nultom nivou
Ako sam dobro shvatio , a jesam , u industrijsku zonu , prema HLEBU i DANUBIJUSU, će mo moći da stignemo t.j. da prodjemo za 10-tak godina. A mi Novosadjni , drugi put prst na čelo !
Hvala Predsednice Aleksandre Vucicu na ovom velelepnom mostu. Sada konacno mogu da stignem u Novi Sad iz rodnog Smedereva a da sarma i dalje bude topla.
Nastavljam da radim naporno i nije mi tesko kada za uzor imam takvog Predsednika kao sto si ti Aleksandre Vucicu.
@čavka ma jok nego ce da prave novi most za koju godinu zbog dva koloseka do njega, stvarno ko je veci dilkan ovaj sto napisa il ovi sto ga castise plusom, beda i jad
Ako se dobro sećam i stari metalni most "Maršala Tita" je bio izgrađen kao privremeno rešenje pa je potrajao 50-tak godina. Čuveni MM je za svega nekoliko meseci (i pre roka) izgradio postojeći D-Ž most kao privremeno rešenje, a potrajao je skoro 20 godina. E onda su se pojavili "oslobodioci" i "stručnjaci", sve moj do mojega, koji su "uspeli da obnove" i postave nekakav most (čitaj: LEGO) na mestu Žeželjevog. Zato imam zajedničku poruku za sve njih, za rušitelje i sve "obnovitelje" (osim MM) - nosite se svi u 3PM !
Ja ću da dodjem na otvaranje mosta , da vidim mog voljenog prijedsednika gospodna Vučića Aleksandra, zato što nam on daje poso da radimo i da zaradimo 21000 dinara za porodcu. A dobiću i jedan sendvič.
Pa sad vidim na što idu pare od penzija već četiri godine: sprema se doček kao da dolaze BOKASA, IDI AMIN u društvu ERDOGANA. Gsp beograd će organizovati spontano okupljanje sa stotinak gradskih autobusa, a "razdragana" Srbija će obezbediti ostalih 200.
Tj.Putnog Koridora preko i oko Mosta...Dok če Putnici testirati Pešačke staze!
Testiranje Biciklističkih Staza je na Domačinu!
SNS sTrabantima je isplanirao!Još samo da dobiju Potpis od 4 000 000 miliona!
To če za koji dan...
@Nikola pa nisam bas ubedjen, ada deli dunav navtri dela, a na kraju gledajuci nizvodno je izvodljivo, osim toga onima koji gube sat ili dva naokolo 5 minuta je ohoho dobro, a i sve je bolje nego da istrune u bunjistu nekom, sigurno ima mesta gde je 'jedvacek'
Kaže da se ispoštuje " protokol ".U prevodu čitaj dok se svi u JKP i JP popišu radi " spontanog " prisustva kad božanstvo pristigne u naš grad.I da se se skupe na gomilu busevi koji vozikaju za grčku da masovno dovezu " novosadjane " iz cele Srbije na otvaranje,a i da lokalni šerifi prikupe dovoljan broj " dobrovoljno " sposobnih mahača zastavama za dolazak.Naravno i dovoljan broj baba koje nariču po takvim skupovima
Prvo most možda jeste gotov ali priključne saobraćajnice nisu, i ne znam što se nešto otvara na silu dok nije skroz gotovo. Iovako ste preskočili sve obećane rokove tako da i još mesec nije strašno. A to za koji dan ne zna se tačno, sramota da se čeka Vučić da dodje sa kosovskih pregovora pa će ovde da mi prosipa priču u mom Novom Sadu.
Zar ne može stari most da se ostavi u funkciji i prilagodi isključivo teretnom saobraćaju gde bi kamioni bili preusmereni na taj most? Zar je moguće da se niko toga nije dosetio?
Ljudi pa vi niste svesni da ste već prelazili preko tog mosta. Morate Napredno razmišljati. Vizualizujte pa će se i ostvariti. Ne želite to dovoljno. Ne privlačite dovoljno.
he he he he.
Ovi sve završavaju. Kasne al završe. Žute patke su samo mrsile kojekude. Mogu da mu pljunu pod prozor. To je tip koji se hrani mržnjom svojih neprijatelja. I raste sve više i više. Sve ih ima na platnom spisku i njihova cena je mala, sve manja i manja
@deda
Osim već pomenute dužine, ni širina nije odgovarajuća. Moguć je samo jednosmeran saobraćaj, a to znači da bi postojao semafor i da bi se čekalo po 5-10 minuta za prelazak preko mosta. Zašto se kao neko privremeno rešenje ne uvede skela?
@dr
I šta kad se te dve trake sa mosta sliju u Venizelosovu (profila 2+1) i Reljkovićevu (profila 1+1)? Kolaps na suženju, a ni jedna ni druga ne mogu da se šire zbog izgrađenih objekata. U planovima postoji most između Petrovaradina i Kaća, koji treba da budeo deo puta Zrenjanin - Novi Sad - Ruma tako da će on pokupiti veliki deo saobraćaja, a svakako treba težiti da se automobilski saobraćaj u širem centru grada smanji i da se usmeri na buduću obilaznicu oko grada. Iako na prvi pogled deluje da će po jedna traka po smeru biti nedovoljna, osećaj vara. Na mostu nema toliko remećenja saobraćajnog toka kao u ostatku grada (parkiranje sa strane, semafori, pešaci itd.) tako da će i brzina saobraćajnog toka biti veća, a samim tim i protok.
Montažno-demontažni most (sećate li se - zove se "Boško Preošević") ide tamo odakle je i došao - u ratne rezerve. Bio je sklopljen od četiri poodavno sagrađena mosta (to je bilo u onoj pogrešnoj-neslobodnoj-neprijateljskoj-nedemokratskoj-zloj Jugoslaviji koja ih spremila za zlu ne trebalo), tri manja i jednog većeg, tzv. "moravskog", koji je nad plovnim putem ... Hvala mu (im)!
Neće pre septembra.
Dok se svi vrate sa odmora - da mogu da gledaju.
Dok ugovore preuzimanje prava za EU prenos ili eventualno satelitski sa Izraelom za 36 miliona dolara.
Da može čitava planeta da gleda kad preseku traku.
Izgleda šaljivo, ali ja bi to tako i uradio, da podsetim ko ga je i zašto rušio pre 19 godina.
E da.... i da svi osnovci budu naterani da izađu i mašu zastavicama, jer doći će On da seče vrpcu.
Ova svečana otvaranja mostova, zgrada, puteva, parkinga, telefonskih govornica, autobuskih stajališta, . . . sa sve sečenjem vrpce, kulturno umetničkim programom, ministrima, predsednikom, govorima, aplauzima, zastavama, velikim prisustvom građana, . . . je karakteristično samo i isključivo za diktature i komunističke države. U normalnim državama ovako nešto se pusti preko noći, niko nema pojma da je proradilo, samo ujutru vidiš da funkcioniše i da može da se koristi. Mogu aamo da mislim kakav će govor biti na otvaranju mosta. Samopromocija, hvalospevi o samom sebi a pišanje po svima ostalima. Eto, to će da bude. Naravno i gomila krezubih sendvičara koji su još koliko juče sanjali o ulasku u Zagreb na tenkovima a danas su im puna usta EU. I mi normalni smo već 30 godina taoci takvih.
A Marka Miljanova krateri,kej krs...koji prilaz?Pored Kvantasa prema Marka Miljanova na 10m pre raskrsnice presekli novi i stari asfalt.Pa ajde do kraja majku mu
Haha, opet nikakav konkretan datum. Znači za jedno šest meseci. Inače interesuje me da li ćemo konačno moći do industrijske zone preko keja? Pošto već pet godina idemo okolo pa bi bio red...
za nekoliko dana? :) kod nas je sve za "nekoliko" dana, meseci ili godina...ma nema veze, bitno je da je da ce biti, nama vreme ne moze nista, mi cemo svi ziveti jos 500 godina
Otvoriće ga... sve svečano... ali "jedan deo prilaza na sremskoj strani neće biti u početku u funkciji". Izem ti lagariju i svečano otvaranje polumosta...
demontaza ok ali ponovicu, pokraina bi morala da iskoristi taj most za povezivanje zapada backe sa sremom i semberijom, posavinom i dalje, zar je problem premostiti nestinsku adu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Žeželjev most u funkciji za nekoliko dana, od avgusta demontaža starog mosta
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•17.07.2018.
•16:30 > 16:28
Komentari 54
Radoslav
Patakoni
Posmatrač
Dejan
Salamander
"završavaju se najfiniji radovi na pristupnim saobraćajnicama"
A sta smo mi ostoba, buta ?
U kontejner !!!
Libe De NS
Ja nisam građevinski inženjer sa 40 godina iskustva ali jesam arhitektonski tehničar sa 38 godina radnog iskustva i iz praktičnog a i iz teorijskog iskustva i stečenih znanja znam da Žeželjev most nije bio običan betnonski most već je bio most urađen od prednapregnutog betona što je značajno poboljšavalo njegove nosive karakteristike i čvrstinu. Tako da ovaj čelični most jeste značajno kvalitetom ispod kvaliteta starog mosta! Prvo rok trajanja će mu biti sigurno kraći jer stari je bio gotovo most za večnost! Pogotovo ako uzmemo u obzir da se kod nas ne shvata da čelični mostovi zahtevaju permanetno i pedantno održavanje. Pogledajte samo koliko se korozije pojavilo na mostu Duga!
Nikola
Nekadašnji Žeželjev most je u svoje vreme bio dostignuće, novi Železničko-drumski je dostignuće ovog vremena i treba da budemo ponosni što su oba mosta projektovali naši stručnjaci. Svaka čast i prof. Žeželju i gospodinu Bojoviću!
Druga priča je što se most gradi predugo, ali za to nije kriva struka, već politika.
Сремац
Dr sci. Zoran Jelkic
Dejan
Bocke
Hoće
ZOKS
Nemanja Panic
Nastavljam da radim naporno i nije mi tesko kada za uzor imam takvog Predsednika kao sto si ti Aleksandre Vucicu.
laki
Sale NS
ZOKS
IMPERATOR
čavka
Peki
LIMAN 2
Testiranje Biciklističkih Staza je na Domačinu!
SNS sTrabantima je isplanirao!Još samo da dobiju Potpis od 4 000 000 miliona!
To če za koji dan...
deda
Ml22435
Dika
/
jo
PERICA####
https://www.youtube.com/watch?v=efo-cSjmdvE
marrkos
qwerty
Marko
Vasa
he he he he.
100% Таксиста
Krmenadla sa Podbare
Anyway - mislim da umesto "bot" treba koristiti domace reci: ulizice, beskicmenjaci, glupaci i idioti. Samo kazem, lep je nas jezik...
Previse je beskicmenjaka u ovoj zemlji...
Mslmtojeto
ST
novi sad
bcd
Nikola
Osim već pomenute dužine, ni širina nije odgovarajuća. Moguć je samo jednosmeran saobraćaj, a to znači da bi postojao semafor i da bi se čekalo po 5-10 minuta za prelazak preko mosta. Zašto se kao neko privremeno rešenje ne uvede skela?
@dr
I šta kad se te dve trake sa mosta sliju u Venizelosovu (profila 2+1) i Reljkovićevu (profila 1+1)? Kolaps na suženju, a ni jedna ni druga ne mogu da se šire zbog izgrađenih objekata. U planovima postoji most između Petrovaradina i Kaća, koji treba da budeo deo puta Zrenjanin - Novi Sad - Ruma tako da će on pokupiti veliki deo saobraćaja, a svakako treba težiti da se automobilski saobraćaj u širem centru grada smanji i da se usmeri na buduću obilaznicu oko grada. Iako na prvi pogled deluje da će po jedna traka po smeru biti nedovoljna, osećaj vara. Na mostu nema toliko remećenja saobraćajnog toka kao u ostatku grada (parkiranje sa strane, semafori, pešaci itd.) tako da će i brzina saobraćajnog toka biti veća, a samim tim i protok.
Plavić
Obavezno gledati
Dok se svi vrate sa odmora - da mogu da gledaju.
Dok ugovore preuzimanje prava za EU prenos ili eventualno satelitski sa Izraelom za 36 miliona dolara.
Da može čitava planeta da gleda kad preseku traku.
Izgleda šaljivo, ali ja bi to tako i uradio, da podsetim ko ga je i zašto rušio pre 19 godina.
E da.... i da svi osnovci budu naterani da izađu i mašu zastavicama, jer doći će On da seče vrpcu.
bananarama
Vozač
@deda
ako
"Uslediće"
"pitanje je dana kad ćemo ga otvoriti"
"neće biti u početku u funkciji"
"Prijem bi trebalo da počne"
Moler
@dr
1) zato sto je i stari imao samo 2 trake i
2) zato sto je primarno zeleznicki
Mario
koka
Janko
dr
Mislilac
Lala
deda
Pljuc
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H